ده مقصد زیبا برای گردشگری در آسیای شرقی
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
ده مقصد زیبا برای گردشگری در آسیای شرقی
تاریخ : شنبه 23 آذر 1392
نویسنده : RmZiRn

ده مقصد زیبا برای گردشگری در آسیای شرقی

۱۰. کامبوج، سی یِم ریپ (Siem Reap)
 

رأی خوانندگان: ۷۶.۶ درصد
در دو دهه گذشته، سی یم ریپ رشد فوق العاده و شگفت انگیزی داشته است و حالا این شهر کوچک بیش از ۱۰۰ هتل دارد. کسانی که برای اولین بار به این شهر سفر می کنند، می توانند در جای جای این شهر جاذبه های گردشگری پیدا کنند. هر چیزی که بخواهید در اینجا هست: تاریخ، فرهنگ، آرامش، رستوران، موزه، بازارهای شبانه، فعالیت های ماجراجویانه و مردم مهمان نواز. انگکور وات محوطه‌ای باستانی در این شهر است که مجموعه ‌ای از بقایای پایتخت ‌های باستانی امپراتور خمر را که بین قرن‌های نهم تا پانزدهم میلادی ساخته شده‌اند، در خود جای داده است و مهمترین و معروفترین جابه گردشگری یس یم ریپ میباشد.

 ده مقصد زیبا برای گردشگری در آسیای شرقی (عکس)

 کامبوج، سی یِم ریپ

ده مقصد زیبا برای گردشگری در آسیای شرقی (عکس)

۹. تایلند، بانکوک (Bangkok)
رأی خوانندگان: ۷۷.۴ درصد

رودخانه عاشقانه و ترکیبی عالی از نو و کهنه، شرق و غرب، باعث شده که بانکوک مقصد گردشگری بی نقصی باشد. حتماً از بازار گل و سبزیجات دیدن کنید که بزرگترین بازار آسیاست. همچنین تا وقتیکه از گراند پالاس بازدید نکرده اید شهر را ترک نکنید. گراند پالاس مجموعه ای از قصرها و معبدهاست و در آن مجسمه قرن پانزدهمی بودای زمردی قرار دارد که از سنگ یشم ساخته شده است.

ده مقصد زیبا برای گردشگری در آسیای شرقی (عکس)

تایلند، بانکوک (Bangkok)

ده مقصد زیبا برای گردشگری در آسیای شرقی (عکس)

۸. ژاپن، توکیو (Tokyo)
رأی خوانندگان: ۷۷.۷ درصد

با آنکه توکیو شهر شلوغی است، ولی شهر زیبایی است و بهترین غذاها را دارد. ساکنین آن بهترین و بروز ترین لباس ها را می پوشند و در خیابان ها فشن و مد را از نزدیک شاهد خواهید بود. در این کلان شهر هرگز حوصله شما سر نمی رود و همه چیز در آن می یابید.

ده مقصد زیبا برای گردشگری در آسیای شرقی (عکس)

ژاپن، توکیو (Tokyo)

ده مقصد زیبا برای گردشگری در آسیای شرقی (عکس)

۷. چین، هنگ کنگ (Hong Kong)
رأی خوانندگان: ۷۸.۰ درصد

خرید، غذا، مردم و خط افق چیزهایی هستند که این شهر را مدرن و زنده می کنند. گذشته و حال در این شهر غنی از سنت های قدیمی و پر از فناوری و اختراع، ترکیب شده اند. این شهر زنده، شلوغ، مدرن و سنتی، ورژن آسیایی نیویورک سیتی است.

ده مقصد زیبا برای گردشگری در آسیای شرقی (عکس)

چین، هنگ کنگ (Hong Kong)

ده مقصد زیبا برای گردشگری در آسیای شرقی (عکس)



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409